تاکنون تخلف انتخاباتی در خوزستان ثبت نشده است  

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی در خوزستان اعلام نشده است و طبق قانون جدید انتخابات، برخی از ظرفیت‌های تبلیغاتی که در دوره گذشته ممنوع بود در انتخابات پیش رو مجاز است.  

عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی در خوزستان ثبت نشده است، گفت: طبق قانون جدید انتخابات، برخی از ظرفیت‌های تبلیغاتی که در دوره گذشته ممنوع بود در انتخابات پیش رو مجاز است؛ در انتخابات گذشته استفاده از اماکن دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود که در انتخابات پیش رو استفاده خواهد شد.

او  ادامه داد: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با احتمال افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای، سه هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: پنج مرحله انتخابات شامل پیش ثبت نام، صحت سنجی مدارک، ثبت نام نهایی، استعلام از مراجع پنجگانه و بررسی صلاحیت نامزد‌ها در هیات‌های اجرایی انجام شده است.

آقای افرازه شهاوند گفت: بررسی صلاحیت هزار و ۳۷۹ داوطلب خوزستانی در فرصت زمانی ۵۰ روزه‌ای که قانون انتخابات به هیات‌های نظارت استان و مرکزی داده در دست انجام است.

او  با بیان اینکه نتایج تایید صلاحیت داوطلبان ۱۵ دی ماه اعلام می‌شود، افزود:  افرادی که تایید نمی‌شوند فرصت ارائه اعتراض به شورای نگهبان را دارند و در موعد زمانی مقرر اعتراض آن‌ها بررسی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون خردمهر
۰۰:۴۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
متاسفانه در شهرستان
مسجدسلیمان ازسوی مجریان و ناظران روز دوشنبه اولین شکایت ثبت خواهد شد بدون دلیل و با اعمال نفوذ برای جلوگیری از شکست رای طایفه ای یکی از شرکت کنندگان که تمام مدارک و موارد لازم را ارایه نمود واز نظر دانش و سواد علمی دارای بالاترین سطح علمی است و فرزند شهید میباشد اورا ر وگ دلیل عدم احراز اعلام نمودند که این مسله گورد شکایت مراتب صورت میگزرد